dusty puff :: yaya fykaboo



heyy peeps!



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
credits: sha's daughter , AyemRawi
Terbaik dari yang baik
Thursday, May 24, 2012 | 0 black mail



Hi semua , lama tak update kann . Sorry eh sebab busy sangat dengan exam mid year .
Susah ke takk ? Hmmm . Ada yang susah . AND ! Jangan tanya result aku cne . Sumpah drop gila .
Sampai nangis macam orang hilang anak dalam kelas . Selama ni tak pernah nangis gini pun kalau drop exam.
Taktau kenapa sekarang lain macam :/
Kay , back to the story yang asal . Rojak BI & BM :D
Hmmm . Maybe dah takde jodoh . Eh tiba2 pulak kan . Kay act dah putus dengan Zameer . Kenapa ?
Hmmmm . Entah ekk . Ade lahh hal kiteorang :) Demi kebaikkan , ni je lah kot caranya .
Gaduh2 tu ade lah jugakk . Tu pun sebab kecoh kat sch pasal yaya balik jalan dengan member - laki
Kay member je , takde lebih apa pun . Tapi sumpah pelik kenapa dia sampai nak call marah2 .
Pelik dan tak di duga langsung . So susah sikit nak faham bila ada situasi baru gini :3
Haha kay 'whateverlahkan' Hahaa . Tu bukan sebabnya kenapa putus kot . Ada lagi , tapi biar ah kiteorang and member2 yang lain je tau .
Kay now tade pape dah dengan Zameer . Just member jea . And kononnya cakap dengan member aku nak kekalkan Single . Hahahaha ! Benda gini memang mencabar diri aku . Nurul Hafiqatunysa . Search ah Fb dia . Dia lahh member aku yang konon nak janji macam gini :D
Kalau betul aku dapat Single sampai tahun depan , pehhh buat pulut kuning mak aku :3 hahaha ! Takpe2 , try k try .
Kay lahh , maybe sampai sini dulu . AND , HAPPY HOLIDAY ! :D Jangan nakal2 . Kbai , Assalamualaikum ;)



javascript:void(0)