dusty puff :: yaya fykaboo



heyy peeps!



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
credits: sha's daughter , AyemRawi
Kawad Kaki lagiiiiii
Monday, September 10, 2012 | 0 black mail


Hi korang ;)
Sihat semuanya ? Kalau sihat alhamdulillah . Yaya demam -,- Dari semalam .
Masa kawad pun muka merah je , tapi tahan je . Haha .
Title : Kawad Kaki Lagiiiiii

Lagi ? Hmmm -,- Penat gila . Kawad kaki apa ? Kali ni Peringkat Kebangsaan :)
AND ! Wakil Johor . Tenenenene ^^
Tu yang paling seram bila wakil Johor tauuuuu .
Kitaorang bawak team KRS dari SMV Perdagangan Jb .
KRS ? Lulz ~ Aku Pengakap k . Tapi cikgu yang bawak kitaorang ni cikgu KRS
So , dia pilih yg terbaik dari semua unit beruniform yang pernah masuk Kawad Kaki Peringkat Daerah&Kebangsaan.
Kan ramai kan yang masuk kalau dari semua unit kannn .
Masa tulis nama ada 47 mula-mula. Then tinggal 41 sebab ada yg taknak pergi.
Bila cikgu dapat surat dari sana, dia just nak 16 orang sahaja -,-
Mula-mula yaya komander, disebabkan tak sihat gini plus cikgu ada suruh kakak form5 KRS tu command , so tak jadi komander lah .
Lagipun mula-mula memang taknak, sbb kebangsaan wooo , takut -,-
Then masa hari sabtu 08/09 haritu cikgu buat ujian then pemilihan 16orang.
Tapi cikgu ambil 21 orang, ni nak buang lagi 3. Kiranya nanti macam topup2 lah kalau ada yg sakit masa hari perlawanan tu, dia yang masuk.
Bayangkan dari 41 , cikgu ambil 21 . Tp alhamdulillah saya terpilih :D hahaha
AND ! Cikgu suruh kita masuk KRS . Kita taknakkkkkkkkkkk !
Tapi cikgu cakap takpe, nanti saya belikan baju lengkap sekali untuk awak .
Amboi cikgu ? -,- Cikgu belanja saya makan pun kira ok :p hahaha . K gurau
Cikgu pujuk mcm mana sekali pun, saya tetap Pengakap selamanya . Eeee geli ayat ! haha
Sebab apa ? Sebab saya nak dapatkan Pengakap Raja tahun depan ^^ Doakan yee :D
Lagipun dalam Pengakap saya pegang 2 jawatan -,-
1st, Naib Pengerusi Pengakap Kumpulan 80 SMV Perdagangan Jb
2nd, Pengerusi Pengakap Perempuan .
Dapat poin tau, siapa yang taknak kannn :p hahaha
K lari tajuk dahh -,- Lawan kawad tu nanti kat sch apa entah , SBP eh ? Entah whatever .
Dekat Gopeng, Perak . Jauhnya kannnnn :O
Kebas bontot nanti dalam bas -,- nasib baik bertolak malam, so tidur je lah dalam bas :p
Nak bwak makanan bnyk bnyk bnyk xD
Nanti kitaorang ada aktiviti Jalan Lasak dalam Gua Tempurung.
Wuuuuuu mesti bestttttt :D Pastu malam ada malam kebudayaan .
Act ni dah macam kem tau -,- whatever la . Harap-harap tak bosan .
Nasib baik mama bagi pergi, sebab tarikh pergi 27/09 - malam sampai 29/09.
Final exam 08/10. Pergi sana bawak buku -,- hahaha .
Mama marah semalam sbb aku demam . Mama ckp nanti dah nak pergi Perak, pastu demam and bla bla bla .........
Hanya mampu duduk diam dan mendengar ceramah dpde Prof terbaik di rumah :'D
Crush, tolong bagi saya semangat sampai hari perlawanan tu nanti :')
Siapa crush ? Hahahah entahhhh :3 K sampai sini jea .
Bbai , Assalamualaikum ;)



javascript:void(0)